16 Nisan 2012 Pazartesi

Odessa Çevre Üniversitesi


1932 yılında kurulan Çevre Üniversitesi, 2 temel alanda eğitim vermektedir. Bir yanda çevre denetlemesi ve hidrometeoroloji alanlarında mühendis yetiştirmek amacıyla birleşmiş bir eğitim vardır. 
Diğer yanda hidrometeorolojik eğitimin temel özelliği olan üniversitede çevre eğitim sistemi oluşturmak için, iyi bir personel, metot ve bilimsel araştırmalarla uzmanlar yetiştirme eğitimi vardır. Çevre Üniversitesi, hidrometeoroloji, çevre denetlemesi, çevre bilimi ve çevre kontrol organizasyonu alanında yüksek öğretim ızmanları yetiştiren ulusal bir eğitim merkezidir.Üniversitenin eğitim dili Rusça'dır


FAKÜLTELER

Hidrometeorolojik Enstitüsü 
Çevre Bilimi Bölümü 
Bilgisayar Bilimi Bölümü 
İş Yönetimi Bölümü 
Hazırlık Bölümü 
Staj Bölümü 
Meslek İçi Eğitim Bölümü 


Referanslarımız İçin TIKLAYINIZ.


UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay


İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34




Etiketler: odessa devlet çevre üniversitesi, odessa çevre üniversitesi, odessa devlet akademisi, odessa üniversiteleri yök denkliği, ukraynada yaşam ve eğitim, ukraynanın en ucuz üniversitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim