10 Haziran 2013 Pazartesi

Kiev Taras Shevchenko Üniversitesi-Kiev'de Üniversite

Kiev Taras Shevchenko Üniversitesi
1834 yılında eğitim hayatına başlamış olan Kiev Taras Shevchenko Üniversitesi Ukrayna’nın en köklü üniversitelerinden birisidir. Eğitim açısından oldukça güzel imkanlara ve güzel bir kampüse sahip olan okul, 2007 yılında YSağlık Biyoloji ve Tarım Bilimleri, İşletme ve İktisat, Sosyal ve İnsani Bilimler. Hazırlık programında eğitim, öğrencinin lisans eğitimi için seçtiği bölümle aynı doğrultuda yapılmaktadır ve hazırlık programını başarıyla bitiren öğrencilere sertifika verilmektedir.
14 fakültesi bulunn üniversitenin eğitim olanaklarıda üst düzeydedir.Oldukça prestijli bir okul olan Kiev Taras Shevchenko Üniversitesi öğrencileri düşünerek onlar için birçok sosyal imkanı sunmuştur.Çok kaliteli bir eğitim sistemi olan üniversite Avrupa ülkelerince tanınmaktadır.Türk öğrencilerinde tercih ettiği üniversiteler arasında yer alan Kiev Taras Shevchenko Üniversitesi Yök tarafındanda tanınmaktadır.

UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay
İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34

Etiketler: kievde eğitim, kievde üniversite, kiev taras shevchenko üniversitesi yök denkliği, kiev üniversite ücretleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim