10 Haziran 2013 Pazartesi

Kiev Politeknik Üniversitesi-Kiev'de Üniversite

Kiev Politeknik Üniversitesi
1898 yılında kurulan Kiev Politeknik Üniversitesi birçok ülkenin dikkatini çekmeyi başarabilmiş bir üniversitedir. Ukrayna’nın en çok rağbet gören üniversitelerinden birisi olan okul, eğitim kalitesi ile de dikkat çekmektedir. 
23 fakülte, 10 mühendislik merkezi, 13 araştırma enstitüsü ve 8 eğitim merkezi bulunmaktadır. Kiev Politeknik Üniversitesi’nde toplamda 40.000 öğrenci öğrenim görmektedir. Ayrıca okulda 200 profesör, 1800 doçent ve öğretim üyeleri eğitim vermektedir. Oldukça kalabalık ve köklü olan üniversitede, üç dilde eğitim verilmektedir.  112 ülkeden 6000’e yakın öğrenciye ev sahipliği yapan okul, Türk öğrenciler tarafından da rağbet görmektedir. Okulun mezunları arasında bakan, diplomat, çeşitli ilim ve teknik sahalarda görevli ünlü bilgin ve alimler ve iş adamları da yer almaktadır.
Türk öğrenciler tarafından da en çok tercih edilen üniversitelerden biri olan Kiev Politeknik Üniversitesi Yök tarafından tanınmaktadır.Gerek eğitim kalitesi, gerekse yaşam standartları ile ilgili birçok avantaj sağlayan üniversiteye birçok ülkeden öğrenci gelmektedir.Ukrayna'nın en başarılı üniversitelerinden biri olmayıda başarmıştır.

UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay
İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34

Etiketler:kiev politeknik üniversitesi, kievde eğitim, kievde üniversite, kiev politeknik üniversitesi yök denkliği, kievde üniversite ücretleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim