1 Kasım 2012 Perşembe

Odessa'da Eğitim-Everest Yurtdışı Eğitim

Odessa Üniversiteleri Başvuru Merkezine Hoşgeldiniz
Everest Eğitim Danışmanlık Kalitesi Farkıyla Sizde Odessa'da Eğitim Alabilirsiniz!!!

Odessa'da Eğitim
Odessa'da eğitim kurumları oldukça eski ve köklü bir yapıya sahiptir.Yabancı öğrenciler için her türlü kolaylığın sağlandığı ülkede kaliteli eğitimin yanı sıra uygun fiyatlı yaşam koşulları ile birçok öğrenciye eğitim imkanı sunmaktadır.Odessa'da eğitim almak için tek şart lise mezunu olmaktır.Odessa'da eğitim sayesinde hem kültürel olarak gelişiminiz artacak hemde yeni bir dil öğrenerek aktif iş hayatına erkenden başlama fırsatı elde edeceksiniz.Odessa'da eğitim almanın öğrencilere sunduğu olanaklar sayesinde öğrenciler hem sosyal alanda gelişim gösterip iş yaşamlarında'da ciddi farklılıklar yaratabilmektedir.

Odessa'da eğitim alanında referans verebilecek tek kurum ve kuruluşuz.Referanslarımız için tıklayınız....




UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay

İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34

Etiketler: odessada eğitim odessada eğitim fırsatı neden odessa odessada yaşam odessa hakkında odessada üniversite fırsatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim