4 Kasım 2012 Pazar

Odessa Eğitim Danışmanlık-Ukrayna'da Eğitim

Odessa'da Üniversite Eğitimi Türkiye Temsilciliği
Everest Eğitim Danışmanlık



Odessa Üniversiteleri Danışmanlığı, Ukrayna'da üniversite eğitimi konusunda güvenilir,kaliteli ve hızlı   işlem politikası ile yüzlerce öğrenciye üniversite kapısı açmıştır.Firmamız Odessa'da bulunan 16 üniversitenin temsilcisi olup istediğiniz ve beğendiğiniz üniversiteye kaydınızı yapıp mezun olana kadar gerekli danışmanlık desteğini sağlamasıdır.Odessa'daki üniversitelerin ön kayıt,belge toplama,kayıt işlemlerinin yanı sıra konaklama içinde öğrenciler ayrıca hizmet sunmaktadır.Odessa'da eğitim alanında en uygun okul seçiminden, yurt seçimine uygun uçak biletinden başlayarak birçok alanda öğrenciye destek vermektedir.
Odessa'daki üniversitelerin güncel bilgilerini yakından takip eden Everest Eğitim Danışmanlık öğrencilerine en kaliteli hizmetin sunulmasınıda kendine şart bilmiştir.
Kaliteli hizmet ve dürüstlük çerçevesinde işlemlerin takibini yürüten Everest Eğitim Danışmanlık Ukrayna'nın kısa zamanda en iyi danışmanlık firması ünvanını almıştır.Referansları ile bu güvenirliliğini ortaya koyan firmamız üniversite kayıt işlemlerinde, rusça dil kurslarına, günlük ev konaklamasından, ucuz uçak biletine kadar her türlü hizmeti sunmaktadır.
Özellikle Odessa'da Eğitim almanın sebeplerinden bir tanesi üniversitelerin ve yurtların ucuz olması ve ayrıca yaşam giderlerinin birçok ülkeye göre daha uygun olması eğitim almak isteyen öğrencileri daha fazla cezbetmektedir.Odessa'da alınacak diplomalarla Avrupa'da çalışma imkanı olmakta ve ayrıca Dünya'nın en çok konuşulan dillerinden birini öğrenme fırsatı elde etmiş olabilirsiniz.
Herhangi bir sınav şartı aramayan Odessa Üniversitelerinde okumak için tek şart lise mezunu olmaktır.Lise diploması ile istediğiniz bölümü puan sorunu olmadan okuyabilirsiniz.
Odessa'da üniversite eğitimi almak istiyorsanız bize danışmadan karar vermeyiniz.Farkımızı anında hissedeceksiniz...


UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay


İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim