3 Nisan 2012 Salı

Ukrayna'da Gazetecilik ve Reklamcılık Eğitimi


ODESSA MİLLİ MECHNİKOV ÜNİVERSİTESİ
Mechnikov Üniversite diploması Avrupa Birliği Ülkelerinde tanınmaktadır. Verilen eğitim Avrupa Birliği kriterlerine tamamen uyumludur. Mechnikov Üniversitesi 95.000 m2’ lik alan üzerine kurulu olup, 8 merkezi öğretim binasından hizmet vermektedir. Ayrıca 8 yurt, 4 yemek salonu, büfeler, sağlık ocağı, sağlık kompleksi, stad,spor salonu,tenis kortlarından oluşmaktadır.
Odessa Mechnikov Üniverstesi'nde Okumanın Avantajları
1) Eğitim Ucuzluğu
Türkiye ile kıyasladığında hem eğitim kalitesinin yüksekliği, hemde eğitim masraflarının azlığı büyük bir avantajdır. Özel üniversitelerin yıllık ücretleri ile kıyaslandığında, arada eğitim kalitesi ve maddi olarak çok büyük bir fark olduğu görülecektir. ÖSS'siz ve sınav stresi olmaksızın Türkiye'de sınav kazanamayıp yeniden dershanelere devam etmeyi düşünen öğrencilerin,dershanelere bir yıl ödeyecekleri ücret, Odessa’da tüm tahsil hayatlarına neredeyse eşittir.

2) Üç Yabancı Dil İmkanı
Odessa Mechnikov Üniversitesi’nde eğitim alan öğrenciler, ukraynaca ve rusçayı iyi derecede öğreneceklerdir. Dünya coğrafyasında, Balkanlar'dan Çin’ e kadar rusça konuşulduğu düşünülecek olursa, bu okulda öğrenimini tamamlayan öğrencilerin ne kadar önemli bir ayrıcalığa sahip olacakları aşikardır. Bilim adamları önümüzdeki yüz yılın en stratejik dili olarak rusça ve çinceyi göstermektedirler.Ayrıca ukraynaca ve ingilizce ile birlikte geleceklerine dört lisan ile başlama ayrıcalığına sahip olacaklardır.
3) Lise Diploması ile Sınavsız Öğrenim İmkanı
Her yıl artan talep nedeni ile ülkemizdeki üniversiteler taleplere cevap veremez hale gelmiştir. Bu yüzden ÖSS sınavları çile haline gelmiştir. Bu durum öğrenci ve ailelerini psikolojik bunalıma sokmakta, bölüm ayırt etmeksizin tercih yapma zorunluluğu meydana gelmektedir. Odessa Mechnikov Üniversitesi’nde sınavsız, istediğiniz bölümde hayal ettiğiniz branşta okuyabilirsiniz. Bunun için üniversite sınavına girip barajı geçmeniz yeterlidir.
4) Ucuz Yaşam İmkanı

Odessa'da eğitim gören öğrenciler Türkiye’ye göre çok daha ucuz yaşam şartlarına sahip olacaklardır. Yemek, yol ve sosyal yaşam son derece ucuzdur. Öğrencilere sağlık sigortası zorunlu olarak yapılmaktadır. Yurtlarda konaklama çok ucuz olup, tercihe göre birkaç öğrenci birlikte mobilyalı evlerden faydalanmaktadırlar.
5) Uluslararası Çevre İmkanı
Odessa Mechnikov Üniversitesi’ de çok uluslu öğrenciler eğitim almaktadırlar. Burada okuyan öğrenciler, Türkiye’ deki öğrencilere göre daha geniş bir perspektif kazanarak global dünyaya daha rahat ayak uydurma ve çalışma imkanına sahip olurlar. Farklı milletlerin insanları ile tanışarak çevre edinirler. Bu durum gelecekleri için son derece önemli avantajlar sağlayacaktır

FAKÜLTELER

Biyoloji Fakültesi
Jeoloji ve Coğrafya Fakültesi 
Ekonomi ve Hukuk Fakültesi 
Tarih Fakültesi 
Romans ve Alman Filoloji Fakültesi
Fizik Fakültesi 
Filoloji Fakültesi
Filozofi Fakültesi 
Kimya Fakültesi 
Matematik, Ekonomi ve Mekanik Fakültesi 
Sosyal Bilimler Fakültesi 
Diploma Sonrası Eğitim Fakültesi


Referanslarımız İçin TIKLAYINIZ.

İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34




Etiketler: odessa milli mechnikov üniversitesi, odessa yök denkliği olan bölümler, ukraynada tercümanlık eğitimi, ukraynada tercümanlık okumak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim