3 Nisan 2012 Salı

Ukrayna'da Bilgisayar Mühendisliği Eğitimi-Ukrayna'da Bilgisayar Mühendisliği Okumak


ODESSA POLİTEKNİK ÜNİVERSİTESİ 
1918 yılında kurulan Politeknik Üniversitesi, gelecekteki mühendislerin ve bilimsel personelin yetişmesini sağlayan en büyük Güney Ukrayna merkezidir.Kampüsteki 13 bina içerisinde akademik departmanlar, labaratuarlar, 1 kütüphane,5 okuma salonu yer alır.Üniversitenin spor kompleksi, 7 profesyonel spor salonu, yüzme havuzu, atış poligonuve tenis kortlarından oluşmaktadır.Ayrıca Karadeniz kıyısında Chayka isminde açık hava sporları ve sağlıklı yaşam merkezibulunur. OSPU öğrenci sarayı, şehrin en modern kültür merkezlerinden biridir.Politeknik Üniversitesi UNESCO, Avrupa Yüksek Öğrenim Merkezi ve Uluslararası eğitimprogramları genel acentası ile işbirliği içerisindedir.Politeknik Üniversitesi eğitim ve araştırma programları olan TEMPUS ve COPERNICUS'tayer alır. Ayrıca Avrupa, Asya ve ABD'deki 28 yüksek okul ve üniversite ile işbirliğianlaşması vardır.Eğitim dili Ukraynaca ve Rusça'dır.

FAKÜLTELER

Makine Yapımı Enstitüsü
Endüstri Teknolojileri Enstitüsü
Kimya Mühendisliği Fakültesi
Elektrik Mühendisliği Fakültesi
Radyo - Elektronik ve Telekomünikasyon Enstitüsü
İşletim Sistemleri Enstitüsü
İş, Ekonomi ve Enformasyon Teknolojileri Enstitüsü
İnsan Bilimleri Fakültesi


Referanslarımız İçin TIKLAYINIZ.

İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34



Etiketler: odessa politeknik üniversitesi, odessa üniversiteleri, odessa denizcilik akademisi, odessa denizcilik üniversitesi, ukrayna üniversiteleri yök denkliği, ukraynada makina mühendisliği eğitimi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim