9 Haziran 2013 Pazar

Kiev Avrupa Üniversitesi-Kiev'de Eğitim

UKRAYNA ÜNİVERSİTELERİ BAŞVURU MERKEZİ
EVEREST EĞİTİM DANIŞMANLIK
Kiev Avrupa Üniversitesi
Avrupa Üniversitesi» 26 özel eğitim kurumu ve 15 ülkede  öğrenim gören  öğrencileri de dahil olmak üzere 30 bin öğrenci ile Ukrayna’nın en büyük özel yüksek öğretim kurumlarından biridir. Kiev Uluslararası Avrupa Üniversitesi Timoşenko Ivan Ivanovych, eşi Timoşenko Zoia Ivanivna ve kızları Timoşenko Olena Ivanivna –  ailesi tarafından 1991 yılında kurulmuştur. Üniversitenin çalışmaları 22 yıl boyunca Timoşenko ailesi ve  1.600 öğretim görevlisi çalışmaları sonucu Ukrayna’da modern bir üniversite ortamı geliştirildi. Kiev Uluslararası Avrupa Üniversitesi’nin yapısını Bilimsel ve Teknik Araştırma Kanunu ve İş Güvenliği Enstitüsü, Bilimsel ve Sistem Tanımlı Araştırma, Ekonomi İstikrar ve Kalkınma Araştırma Enstitüsü oluşturur. Ekonomi ve Yönetim, Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri, Hukuk, İş Güvenliği, Pratik Fakülteleri Girişimcilik ve Profesyonel Adaptasyon, Business College, Jimnastik ve Ukrayna’nın farklı şehirlerindeki 25 adet Anaokulu  üniversitenin eğitim bünyesini oluşturur.  Anaokulundan üniversiteye eğitim sistemi Ukrayna’da bir ilk olması hasebiyle benzersiz bir eğitim öğretim kurumunu oluşturur.
Kiev Uluslararası Avrupa üniversitesi Kiev şehir merkezine çok yakındır. Konaklama ve öğrencilerin ulaşım ihtiyaçlarını karşılamadaki üstünlüğü ile tanınan Avrupa Üniversitesi Ukrayna’nın en modern öğrenci yurtlarına sahip üniversitesidir.
Eğitimin mevcut içeriği, bilgisayar teknolojileri ve eğitim sınıfları kullanımı ile eğitim sürecinde yenilikçi formlar, Avrupa standartları düzeyinde uzmanları eğitmeyi amaçlamaktadır. 2005 yılında Avrupa Üniversitesi X. Ukrayna Ulusal Kalite Yarışması kazandı ve   «Ukrayna’da Mükemmellik Tanıma»  sertifikasını almaya hak kazanmıştır.
UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay
İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34

Etiketler: kievde eğitim, kievde üniversite,kiev avrupa üniversitesi,kiev üniversiteleri yök denkliği,kievde üniversite ücretleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim