15 Aralık 2012 Cumartesi

Ukrayna'da Üniversite İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

Ukrayna Üniversiteleri Başvuru Merkezi
Everest Eğitim Danışmanlık
0216 411 11 55

Ukrayna'da Üniversite İçin Gerekli Belgeler
Ukrayna'da eğitim görmek isteyen öğrenciler için Türkiye'de herhangi bir sınava giriş şartı aranmadan sadece lise diploması ile istenilen üniversite ve bölümde eğitim alma hakkı vardır.Ukrayna'da üniversite kabul şartları birçok ülkeye göre daha kolay olmakta ve ortalama 15-20 gün içerisinde öğrencilerin tüm işlemleri yapılmaktadır.
Ukrayna'da Eğitim almak isteyen örenciler için yapılması gerekenler;
1.Ön Kayıt(Davetiye) İçin:Pasaportun fotokopisi Türkiye temsilciliğine ulaştırılır.Temsilcilik Ukrayna'da danışmanlara gerekli belgeyi gönderir ve 1-2 gün içinde davetiye alımı gerçekleştirilir.
2.Kesin Kayıt İçin Gerekli Belgeler;
a)Lise Diploması
b)Transkript
c)Sağlık Raporu
d)Aids Testi
e)Nüfus Cüzdanı Örneği(Formul A)
f)Pasaport
g)24 Adet Resim
h)1 senelik gidiş-dönüş açık uçak bileti
ı)Bütüm evrakların Ukraynaca çevirisi ve apostile onaylı olması

Ukrayna'nın En İyi Danışmanlık Firması Seçilen ve Verdiği Referanslar ile Hizmet Sunan Everest Eğitim Danışmanlık ile Ukrayna'da Eğitim Farkına Varabilirsiniz..


UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay


İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34

Etiketler: ukraynada yök denkliği, ukraynada davetiye alımı, ukraynada ücretsiz danışmanlık, ukraynada eğitim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim