7 Kasım 2012 Çarşamba

Odessa'da Üniversite Eğitimi Yıllık 1600$-Everest Eğitim Danışmanlık

Odessa Üniversiteleri Türkiye Resmi Kayıt Ofisi
Everest Eğitim Danışmanlık


Sınavsız ve sadece lise diploması ile Odessa'da Eğitim fırsatı...Yıllık 1600$ başlayan fiyatlarla istediğiniz bölümde eğitim alıp geleceğinize yön verebilirsiniz.Ukrayna'nın öğrenci kenti olan Odessa kültürel olduğu kadar turizm ve ticaret kenti olarakta adlandırılmaktadır.Ihlamur ve kestane ağaçları ile süslenmiş olan şehir gelen herkesi kendine cazbettirmektedir.Odessa'da eğitim denilince akla ilk gelen hiç şüphesiz Rusça'dır.Dünya'da en fazla konuşulan dillerden biri olan Rusça'yı öğrenerek kariyerinizdeki hedeflere ulaşabilirsiniz.20'den fazla ülke ve 350 milyondan fazla insanın konuştuğu Rusça Birleşmiş Milletlerin resmi dillerinden bir tanesidir.Özellikle son dönemlerde ülkemizde Rusça'ya talep daha fazla artmaktadır.Odessa'da Türk öğrenciler hazırlık eğitiminden sonra lisans eğitimine devam etmektedir.Odessa'da devlet üniversitelerinden alınan hazırlık sertifikası ile Ukrayna,Rusya ve Belarus'ta üniversite eğitimine başlama imkanı vardır.Odessa'da eğitim için Türkiye'de herhangi bir sınava girme ve puan şartı aranmamaktadır.Kabul kritelerleri ise her üniversitenin kendi kurallarına göre değişmektedir.
Odessa'da çok ekonomik fiyatlarla eğitim alabilirsiniz.Odessa'da eğitim alanında 5 yıldızlı hizmet veren Everest Eğitim Danışmanlık Ukrayna'nın en iyi danışmanlık firması seçilmiştir.
Odessa'da Eğitim alanında referans verebilen tek kurum ve kuruluşuz...


UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay


İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim