20 Temmuz 2012 Cuma

Odessa Denizcilik Akademisi Türk Öğrenciler(Yabancı Öğrenci Eğitimi)

Odessa Denizcilik Akademisi Başvuru Merkezi
Everest Eğitim Danışmanlık
www.everestegitim.com

Odessa Denizcilik Akademisi Bilgi Merkezi
0 553 242 30 56 

Odessa Denizcilik Akademisi Yabancı Öğrenci Eğitimi
Odessa Ulusal Denizcilik Akademisi şu anda yabancı ülkelerde deniz vasıtaları çalışacak nitelikli personel yetiştiren tek kurum haline gelmiştir. Bugün itibarıyla Akademi'de  31 ülkeden 245 yabancı uyruklu öğrenci eğitim almaktadır.Komşu ülkeler başta olmak üzere Rusya, Moldova, Gürcistan ve diğerleri - 1950 ile 2009 döneminde Akademisi dahil olmak üzere, Avrupa, Asya, Afrika ve Latin Amerika'da 86 ülkeden 1.000 'in üzerinde kişi mezun olmuştur.Birçok mezun ülkelerinin kaptanları, gemileri ve diğer alanlarda baş mekanik olarak çalışmaktadırlar. Yüksek kamu görevi üstlenmesini akademinin çeşitli mezunu - nakliye şirketleri ve üniversite, fakülte dekanları ve öğretim başkanları görevlerinde yer almaktadırlar.1999 yılının Ocak ayında yabancı öğrenciler için hazırlık kursları açılmıştır. Hazırlık bölümünün temel amacı, seçtikleri uzmanlık ile ilgili daha fazla çalışma için yeterli bir düzeyde Rusça ve Ukraynaca dillerinde eğitim, akademi yabancı öğrencilerin uyarlamasıdır. Eğitim farklı ülkeler arasındaki sosyal ilişkilerin insancıllaştırma en önemli unsurlardan biridir.Bu nedenle, uluslararası ilişkiler uluslararası öğrenci ve öğretmen hareketliliği ve farklı ülkelerde çalışmak için öğrencilerin göç sağlar.

Referanslarımız İçin TIKLAYINIZ.



UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay

İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim