1 Mayıs 2012 Salı

Odessa'da Üniversite Eğitimi-Odessa'da Üniversite-Odessa'da Eğitim



LYS'yi Kazanamadım Diye Üzilmeyin! Sadece Lise Diploması ile İstediğiniz Bölümü Sınavsız ve Çok Ekonomik Fiyatlarla Okuyun.
Odessa üniversiteleri son yıllarda Türk öğrenciler tarafından çok tercih edilen üniversiler olmuştur.Odessa üniversiteleri Avrupa Birliği üniversitelerince denk kabul edilmekte ve Yök tarafından tanınmaktadır.
Yüksek kaliteli akademik potansiyel, çok ekonomik eğitim ve yaşam maliyetleriyle dünyaya açan Odessa'da eğitim almak gerçekten de çok cazip hale gelmiştir.Odessa'da hem eğitim, hem konaklama, hem de sosyal gider maliyetleri, ülkemizdeki ailelerin rahatlıkla karşılayabileceklerdeki seviyede olup, hatta birçok bölgemize kıyasla, Türkiye’den bile ekonomiktir.
Odessa Ukrayna'nın Turizm, Ticaret ve Öğrenci Kentidir
Odessa Ukraynın Avrupaya açılan kapısıdır.Ukraynanın en büyük limanına ev sahipliği yapmaktadır.Önemli bir deniz limanına sahip olması mühendislik, endüstriyel, gıda maddeleri işleme ve gemi inşaatı ile ülkenin endüstriyel kalbidir.Üniversiteleri, müzeleri ve tiyatroları ile ülkenin kültür merkezidir.
üniversite eğitimi almaya çekiyor.
Odessa'da Eğitim Almak Türkiye'den Bile Ekonomik!
Bu kadar kaliteli bir akademik potansiyeli çok ekonomik eğitim ve yaşam maliyetleriyle dünyaya açan Odessa'da eğitim almak gerçekten de çok caziptir.Odessa'da hem eğitim, hem konaklama, hem de sosyal gider maliyetleri, ülkemizdeki ailelerin rahatlıkla karşılayabileceklerdeki seviyede olup, hatta birçok bölgemize kıyasla, Türkiye'den bile ekonomiktir. Ukrayna'da üniversitelerin büyük bölümünde okul harcı ve yurt dahil toplam yıllık maliyet ortalama 1800 - 2600 USD arasındadır.
LYS Korkusuna Son!!! Sadece Lise Diploması ile Odessa Üniversilerinde İstediğiniz Bölümü Sınavsız Okuyabilirsiniz
Üniversite sınavını kazanamamaktan korkmanıza artık gerek yok.Öğrencilere Odessa üniversitelerinde istediğiniz bölümü okumanız için mükemmel bir destek veriyor.Odessa üniversite eğitimi için sınav şartı aranmıyor. İlk yıl hazırlık eğitiminin ardından istediğiniz üniversitede, dilediğiniz bölümü okuyabilecek, üniversite mezunu olmanın gururunu siz de yaşayabileceksiniz.
Odessada alınan üniversite diplomaları hem Avrupa Birliğinde hem de Türkiye'de tanınıyor! Diplomanıza YÖK denkiği alabilirsiniz.
Avrupa ülkelerinde üniversiteler arası tanınma, işbirliği ve öğrenci değişimini mümkün kılan Bologna anlaşmasını imzalayan ülkelerden biri olan Odessa'da alacağınız diplomalar tüm Avrupa'da geçerli. Bologna anlaşmasını Türkiye de imzaladığı için diplomanız Türkiye'de de geçerli olacaktır. Türkiye ve Ukrayna arasında gelişen ikili ilişkiler sonucunda YÖK Odessa üniversitelerini tanımakta ve diplomalarına denklik vermektedir.
Hem Üniversite Mezunu Olun Hem de Rusça Öğrenme Fırsatı Elde Edin
Odessa'da eğitiminizi dilerseniz Ukraynaca dilerseniz Rusça ya da İngilizce olarak alabilirsiniz. Özellikle günlük yaşamda birbirine çok yakın olan Rusça ve Ukrayna dilleri aktif olarak kullanıldığından, Ukrayna'da eğitim alan öğrenciler bu iki dile de hakim olarak mezun olmakta ve Türkiye'de bu özellikleri ile büyük avantaj elde etmektedirler.
Odessa Üniversitelerinde Eğitim Almak İstiyorsanız Bize Danışmadan Karar Vermeyiniz
OdessaÜniversitelerinde eğitim almak istiyorsanız temsil ettiğimiz üniversitelerin en detaylı bilgilerini size gönderelim gerisine siz karar verin.Birçok kurum ve kuruluş extra ücretler alarak öğrenciyi mağdur etmektedir.Heryıl onlarda mağdur edilen öğrencilerden biri olmayınız.Odessa üniversiteleri yurtların resimlerini ve fiyatlarını temsilcilerimizden temin edebilirsiniz.
Sevgili Öğrenciler bireysel analiz ve akademik tecrübelerimize dayanarak sizlere en uygun üniversiteyi ve bölümü seçmede yardımcı olabiliriz.


Odessa'da Hizmetlerimiz
·        Havaalanında karşılama ve transfer
·        Şehir ve üniversite oryantasyonu
·        Üniversite kayıt işlemleri
·        Geçici ve kalıcı konaklama temininde danışmanlık
·        İkamet izni ve diğer resmi başvurularda danışmanlık
·        Acil durum desteği
·        Hazırlık sınıfı bitiminde üniversite başvuru danışmanlığı
·        Hediye Seti
·        Sağlık sigortaları ve sağlık kontrollerinin yaptırılması
·        Ukrayna telefon hattı

Farkımız kayıt anından mezun oluncaya kadar her türlü işlemlerde destek olmak ve öğrenciyi arkadaşımız olarak görmemizdir.Sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Odessa’da eğitim almak için 10 tane süper neden!

-Odessa Ukrayna'nın en önemli ve ünlü üniversitelerinden bazılarına ev sahipliği yapmaktadır.
-Odessa üniversiteleri çok güçlü akademik kadrolara sahiptir. Öğrenci başına düşen profesör sayısı özellikle ülkemizle kıyaslanamayacak kadar yüksektir.
-Odessa üniversiteleri Avrupa Birliği ve YÖK tarafından tanınır. Diplomanıza denklik alabilirsiniz.
-Odessa üniversitelerinde eğitim devlet tarafından desteklenir. Bu nedenle öğrencilerin eğitim maliyetleri çok düşüktür. Üniversite haçları yıllık 1700 – 2500 USD kadardır.
-Odessa üniversiteleri öğrencilere çok ucuz konaklama olanakları verir. Odessa’da birçok üniversitede yıllık yurt ücretiniz 500 USD’yi geçmez.
-Odessa’da öğrencilere beslenme, ulaşım, sosyal harcamalar, cep harçlığı gibi giderler için aylık yaklaşım 250 USD yeterli olmaktadır.
-Lise diplomanıza ve aldığınız derslere uygun olarak dilediğiniz bölümde eğitim alabilirsiniz
 -Odessa üniversite şehri olmakla kalmamakta  aynı zamanda zengin bir kültür ve sanat şehridir. Odessa’da eğitim öğrencilere vizyon ve kişisel gelişim kazandırır.
-Ekonomik ve kaliteli eğitim dünyanın birçok ülkesinden öğrencileri Odessa'ya çekiyor. Bu da zengin bir uluslararası öğrenci yaşamı sağlıyor.
-Odessa üniversitelerin kayıt, kabul ve vize işlemleri birçok Avrupa ülkesine göre kolaydır ve kısa sürer.

Hazırlık Eğitimi
Odessa’da hazırlık eğitimi denilince akla sadece dil eğitimi gelmemelidir. Odessa’da eğitim sisteminde hazırlık, Akademik Hazırlık ve Temel Eğitim (Fundation) olarak verilmektedir. Hazırlık eğitimi almadan önce öğrenci, hangi alanda lisans eğitimi almak istediğine karar vermeli, hazırlık eğitimini buna göre almalıdır. Buna göre öğrenciler hazırlıkta 4 farklı seçenekten oluşan bir yol ayrımına gelirler.
1 – Engineering, Techology and Natural Sciences:
2- Economics
3- Medicine, Biology and Agriculture
4- Humanities and Social Science
Odessa’da İngilizce Hazırlık
Odessa Üniversitelerinde İngilizce hazırlık eğitimi almak isteyen öğrenciler Odessa Tıp Üniversitesinde eğitimlerine devam edebilirler.
Odessa'da İngilizce Bölümler
-Tıp
-Diş Hekimliği
Odessa Tıp Üniversitesinde ingilizce hazırlığı bitiren öğrencilere hem Rusça hemde İngilizce sertifikası verilir..
Odessa’da Yüksek Lisans(Master)
Odessa üniversitelerinde yüksek lisans yapmak isteyen öğrenciler herhangi bir sınava girme şartı aranmaksızın istedikleri alanda eğitimlerine devam edebilirler.Hazırlık sınıfını başarıyla tamamlayan öğrenciler yüksek lisans yapma hakkı kazanır.
Odessa üniversitelerinde yüksek lisansa başvurmak için sadece üniversite diploması ve transkrip yeterlidir.
Odessa üniversitelerinde yüksek lisans süresi 1-1,5 yıl arasında değişmektedir.


Referanslarımız İçin TIKLAYINIZ.



UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay

İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34


Etiketler: odessada eğitim, odessada üniversite, odessa üniversiteleri, odessanın en ucuz üniversiteleri, odessa üniversite yurtları, ukraynada eğitim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim