23 Mart 2012 Cuma

Odessa International University for the Humanities(Odessa Beşeri Bilimler Üniversitesi)


Odessa Uluslar arası Beşeri Bilimler Üniversitesi Ukrayna yasal gerekliliklerine ve eğitim kavramları ilkeleri çerçevesinde 20 Ağustos 2002’de Özel bir yüksek öğretim kurumu olarak faaliyete geçmiştir.
Üniversite kurulduğu zaman diliminden bugüne gerekli eğitim kaynakları, uygun malzemeleri ve sosyal altyapıyı bu süreç içerisinde kurmayı başarmıştır.
2003 yılında eğitime 100 öğrenci ile başlayan üniversite şuan itibariyle yaklaşık 3520 öğrenci eğitim almaktadır. Üniversite bünyesinde 4 fakülte,2 enstitü ve 17 uzmanlık dalında eğitim verilmektedir.Bu bölümlerde toplam 35 profesör, 255 öğretim görevlisi ve 104 doktora öğrencisi bulunmaktadır.
Üniversite’de kültür merkezi, sinema kulübü, konferans salonu, modern sınıflar, spor merkezleri, öğrenci kafeleri ve büyük bir kütüphaneye sahiptir. Ayrıca konaklama için yurt imkanı bulunmaktadır. Üniversite yurtları son derecede modern olup oda içerisinde banyo, tuvalet dışında tv, buzdolabı, halı, masa, sandalye, yatak ve kablosuz internet bulunmaktadır.

FAKÜLTELER

Hukuk Fakültesi
Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Fakültesi
Yabancı Diller Fakültesi
Bilgisayar Bilimleri Bölümü
Beden Eğitimi Bölümü

ÜNİVERSİTE FİYATLARI
Lisans:2100$
Yüksek Lisans:3000$


Referanslarımız İçin TIKLAYINIZ.



UKRAYNA TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN;
Üniversite Temsilcisi ve Rehber
Özcan Atalay


İSTANBUL OFİS

Adres:Halitağa Caddesi Vahap Bey Sokak No:29/4
 Kadıköy/İstanbul
Telefon: 0 216 411 11 55
GSM: 0 553 242 30 56
Fax: 0 216 418 11 39
E-mail: info@everestegitim.com

UKRAYNA OFİS
MSN DESTEK: egitimalmazamani@hotmail.com
Skype: egitimalmazamani
Facebook: Egitim Rusça
Ukrayna Tel:00380935006183
00380668789155

ANTALYA OFİS
Metin Çeçen(Uzman Filolog): 0 505 646 34 34




Etiketler: odessa beşeri bilimler üniversitesi, odessa dil bilimler akademisi, tercümanlık, odessa özel üniversite, odessada özel yurt imkanı, modern yurtlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ukrayna eğitim